Scheldekwartier Vlissingen

  • In 2017 heb ik de strategie ten behoeve van de gebiedspromotie voor het Scheldekwartier in Vlissingen gemaakt. De strategie beschrijft de positionering, doelgroepen, merkessentie (kernwaarden & boodschap, slogan, logo en look & feel) en het plan van aanpak t.b.v. de promotie. Vervolgens is aan de hand van de strategie een brandtool gemaakt (wat dient als kader ten behoeve van alle uitingen van projecten in het Scheldekwartier) en een activiteitenkalender en budgettering voor de concrete invulling van de gebiedspromotie. De marketingmanager van de gemeente is verantwoordelijk voor de verdere uitwerking van de gebiedspromotie
  • Vanaf maart 2024 werk ik aan de volgende projecten: Placemaking van de Machinefabriek en de tijdelijke en toekomstige invulling van Hal 3, waarvan het oorspronkelijke industriële karakter is behouden. Daarnaast werk ik aan het Machineplein, de naastgelegen locatie waar ca. 100 woningen worden ontwikkeld.
website Scheldekwartier

    Persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor het gevraagde contact.