Scheldekwartier, Vlissingen

In 2017 heb ik de strategie ten behoeve van de gebiedspromotie voor het Scheldekwartier in Vlissingen gemaakt. De strategie beschrijft de positionering, doelgroepen, merkessentie (kernwaarden & boodschap, slogan, logo en look & feel) en het plan van aanpak t.b.v. de promotie. Vervolgens is aan de hand van de strategie een brandtool gemaakt (wat dient als kader ten behoeve van alle uitingen van projecten in het Scheldekwartier) en een activiteitenkalender en budgettering voor de concrete invulling van de gebiedspromotie. De marketingmanager van de gemeente is verantwoordelijk voor de verdere uitwerking van de gebiedspromotie.
 
"Wij hebben Saskia gevraagd een plan van aanpak te maken voor de gebiedspromotie van het Scheldekwartier. De identiteit van het gebied is door haar inbreng helder neergezet en de brandtool is een werkbaar kader voor onze eigen promotie uitingen én die van marktpartijen. Ook de concrete invulling van de benodigde basis middelen en uitingen hebben ons geholpen om de gebiedspromotie verder uit te kunnen werken. Saskia heeft een waardevolle toevoeging gegeven aan de identiteit en sfeervolle uitingen van het Scheldekwartier. Naast het rauwe industriële imago wordt het gebied nu ook een thuis…

Hans van Houdt, Projectdirecteur Scheldekwartier

< terug naar overzicht


Neem direct contact op!

Opdrachtgevers & eigen ervaring